Announcement

Collapse
No announcement yet.

On Additional Account Info (was: Sobre Additional Account Info)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• On Additional Account Info (was: Sobre Additional Account Info)

A ver si me podeis ayudar tengo 2 ramas de usuarios los que pertenecen a la oficina central y los externos (filiales). Los de la oficina central los llevamos al día, hacemos auditorias y los tenemos controlados, pero los externos nos es mas dificil de controlar.
    En la pestaña Additional Account Info me aparecen 3 campos que no tengo muy claro como se rellenan, son Last Logon, Last Logoff .
    Cuando creo un usuario p.e. el 20/04/2009 y voy a la pestaña Additional Account Info veo que el valor de estos campos es 20/07/2009 14:57:05
    Me surgen las siguientes preguntas:
    1)Cuando se conectan ¿se rellena el campo Last Logon con la fecha y hora que hace el login? y cuando se desconecta o apaga el Pc
    ¿se rellena el campo Last Logoff con la fecha y hora que hace el logout?
    2) tengo varios usuarios que en los campos Last Logon, Last Logoff tiene "No Value Set" ¿que quiere decir? ¿que no se han conectado nunca?
    si es asi porque no pone como la fecha de cuando se le puso la contraseña la primera vez?
    3) tengo otros usuarios que en el campo Last Logon pone una fecha pero en Last Logoff pone "No Value Set" ¿esto porque es?
    Espero que alguien me lo pueda explicar.
    Gracias.
    "The destination is the shuffled cards, but we are where we play."

Re: Sobre Additional Account Info

Please follow the forum rules and post in English, as you have for your previous posts
    Tom Jones
    MCT, MCSE (2000:Security & 2003), MCSA:Security & Messaging, MCDBA, MCDST, MCITP(EA, EMA, SA, EDA, ES, CS), MCTS, MCP, Sec+
    PhD, MSc, FIAP, MIITT
    IT Trainer / Consultant
    Ossian Ltd
    Scotland

** Remember to give credit where credit is due and leave reputation points where appropriate **

Comment

On Additional Account Info (translating the question)

See if you can help me I have 2 branches of the users who belong to the central office
      and external (subsidiaries). The central office of the day we make audits
      and have controlled, but we are outside more difficult to control.
      On the Additional Account Info tab, I get 3 fields that I am not clear as
      filled, are Last Logon, Last Logoff.
      When I create a user p.e. the 20/04/2009 and I go to the Additional Account Info tab to see the value of
      these areas is 20/07/2009 14:57:05
      I have the following questions:
      1) When connected will fill the field with the Last Logon date and time that the login? and when you disconnect or switch off the PC
      Will fill the field Last Logoff with the date and time that the logout?
      2) I have several users in the fields Last Logon, Logoff Last is "No Value Set" What do you mean? What has not been connected ever?
      because if you have not put the date of when you put the password the first time?
      3) I have other users in the field puts a date Last Logon Last Logoff but says "No Value Set" because it does this?

I hope someone can explain.
      Thank you.
      "The destination is the shuffled cards, but we are where we play."

Comment

Working...
      X